Service & Contact

Heeft u een vraag, wilt u een vrijblijvend adviesgesprek, schade melden of een klacht doorgeven?

Wij helpen u graag. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Kies hieronder het contactkanaal dat het beste bij u past.

Veelgestelde vragen

Stuur direct een bericht

Onze adviseurs staan voor u klaar om uw vragen beantwoorden.

Laat uw contactgegevens achter via het contactformulier en onze adviseurs nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op, op de manier die het beste bij u past. Of u nu liever belt, chat, of ons een WhatsApp-bericht stuurt, wij staan klaar om u te helpen en denken graag met u mee.

Bellen met Aon

Bel met onze adviseurs

Liever telefonisch contact opnemen? Onze adviseurs helpen u graag verder. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Twijfelt u over uw segment of staat uw segment niet in de lijst? Neem dan gerust contact met ons op via het algemene telefoonnummer 085-8888320.

Man met laptop in de trein

Live chat

Heeft u een korte vraag of wilt u snel iets weten? Start op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur een chat met ons.

Eén van onze medewerkers reageert meestal binnen 1 minuut. 

"Wegens drukte kan het zijn dat het iets langer duurt voordat wij op uw chatbericht reageren. We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen."

 

 

 

 

 

 

Chat met een medewerker

Whatsapp Aon

Whatsapp

Heeft u een vraag of wilt u snel iets regelen? U kunt ons eenvoudig via WhatsApp bereiken.

Stuur ons een bericht op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur, en u ontvangt binnen een uur een reactie.

Let op: WhatsApp is een externe dienst van Meta. Deel hier geen vertrouwelijke of privacygevoelige informatie. Wilt u dit liever niet via WhatsApp bespreken? Gebruik dan een van onze andere contactkanalen.

Waar kunnen wij u mee helpen?

Hier vindt u alle informatie over MijnAon, onze digitale omgeving, hoe u schade kunt melden, waar u belangrijke documenten (polisvoorwaarden) kunt bekijken en hoe u een klacht of feedback kunt indienen.