Belangrijk bericht: wij hebben een deel van onze klanten recent geïnformeerd over een wijziging van ons bankrekeningnummer. Dit bericht dat u van ons heeft ontvangen, is betrouwbaar en u kunt het nieuwe bankrekeningnummer veilig gebruiken voor toekomstige betalingen. Bij twijfel of vragen kunt u altijd contact opnemen.
Veelgestelde vragen
Geef uw contactgegevens zo snel mogelijk aan ons door zodat we u kunnen bereiken als dat nodig is. Geef uw wijzigingen dan aan ons door via het contactformulier.
Wilt u liever een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Heeft u behoefte aan een persoonlijk adviesgesprek met een adviseur? Wij helpen u graag. Onze adviseur kunnen u voorzien van een passend advies en staan telefonisch of via de e-mail voor u klaar.
Onze adviseurs staan voor u klaar. U vindt hieronder de contactgegevens van onze segmentteams.
Segmentteam Telefoonnummer E-mailadres Constructie 085-8888322 [email protected] Handel & Logistiek 085-8888325 [email protected] Industrie 085-8888327 [email protected] Retail 085-8888330 [email protected] Horeca 085-8888332 [email protected] VvE & Vastgoed 085-8888333 [email protected] Zakelijke dienstverlening 085-8888335 [email protected] Onderwijs & Welzijn 085-8888339 [email protected] Gezondheidszorg 085-8888341 [email protected] Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.1. Waarom ontvang ik een bericht over een wijziging van het bankrekeningnummer?
Aon Nederland C.V. heeft het bankrekeningnummer voor een aantal verzekeringspolissen gewijzigd. U bent per e-mail geïnformeerd welke polissen dit betreft.
2. Is het bericht over het nieuwe bankrekeningnummer echt?
Ja, dit bericht is daadwerkelijk afkomstig van Aon Nederland C.V. en betreft geen fraude.
3. Welk nieuw bankrekeningnummer moet ik gebruiken?
Het nieuwe rekeningnummer is NL42RABO0633041378. Het oude rekeningnummer was NL50ABNA0530015420.
4. Wat betekent deze wijziging voor mij?- Betaalt u via (digitale) factuur? Maak het premiebedrag vanaf de eerstvolgende factuur over naar het nieuwe rekeningnummer, zoals vermeld op uw factuur.
- Betaalt u via automatische incasso? U hoeft niets te doen; de wijziging verwerken wij automatisch.
- Betaalt u rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij? Dan verandert er voor u niets.
5. Waar kan ik terecht bij vragen of twijfels?
Neem bij vragen of twijfel gerust contact met ons op via een contactkanaal naar keuze. We helpen u graag verder.Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Het is belangrijk dat u de premies altijd op tijd betaalt. Doet u dit niet en heeft u schade? Dan kan de verzekeringsmaatschappij in bepaalde omstandigheden weigeren de schade te betalen. Ook kan dan de verschuldigde premie gerechtelijk worden geïnd. De hieraan verbonden kosten moet u dan vaak zelf betalen.
Verwacht u niet op tijd te kunnen betalen of bent u het niet eens met de factuur? Laat het ons weten, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Wilt u liever een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft u op grond van de verzekeringsvoorwaarden recht op gehele of gedeeltelijke premieteruggave? Dan verzorgen wij namens u de contacten met de verzekeringsmaatschappij.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.U vindt uw polissen, openstaande en betaalde bedragen, en uw schademeldingen in MijnAon. In 'MijnAon' heeft u altijd en overal toegang tot uw gegevens en informatie over uw verzekeringen.
Heeft u nog geen account voor 'MjnAon'? Meldt u dan hier aan om een account aan te vragen.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Jammer dat u uw verzekering(en) wilt opzeggen. Om u beter van dienst te zijn verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager om de mogelijkheden te bespreken.
Heeft u geen vaste accountmanager en wilt u een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.
Geef uw contactgegevens zo snel mogelijk aan ons door zodat we u kunnen bereiken als dat nodig is. Geef uw wijzigingen dan aan ons door via het contactformulier.
Wilt u liever een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Heeft u behoefte aan een persoonlijk adviesgesprek met een adviseur? Wij helpen u graag. Onze adviseur kunnen u voorzien van een passend advies en staan telefonisch of via de e-mail voor u klaar.
Onze adviseurs staan voor u klaar. U vindt hieronder de contactgegevens van onze segmentteams.
Segmentteam Telefoonnummer E-mailadres Constructie 085-8888322 [email protected] Handel & Logistiek 085-8888325 [email protected] Industrie 085-8888327 [email protected] Retail 085-8888330 [email protected] Horeca 085-8888332 [email protected] VvE & Vastgoed 085-8888333 [email protected] Zakelijke dienstverlening 085-8888335 [email protected] Onderwijs & Welzijn 085-8888339 [email protected] Gezondheidszorg 085-8888341 [email protected] Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.1. Waarom ontvang ik een bericht over een wijziging van het bankrekeningnummer?
Aon Nederland C.V. heeft het bankrekeningnummer voor een aantal verzekeringspolissen gewijzigd. U bent per e-mail geïnformeerd welke polissen dit betreft.
2. Is het bericht over het nieuwe bankrekeningnummer echt?
Ja, dit bericht is daadwerkelijk afkomstig van Aon Nederland C.V. en betreft geen fraude.
3. Welk nieuw bankrekeningnummer moet ik gebruiken?
Het nieuwe rekeningnummer is NL42RABO0633041378. Het oude rekeningnummer was NL50ABNA0530015420.
4. Wat betekent deze wijziging voor mij?- Betaalt u via (digitale) factuur? Maak het premiebedrag vanaf de eerstvolgende factuur over naar het nieuwe rekeningnummer, zoals vermeld op uw factuur.
- Betaalt u via automatische incasso? U hoeft niets te doen; de wijziging verwerken wij automatisch.
- Betaalt u rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij? Dan verandert er voor u niets.
5. Waar kan ik terecht bij vragen of twijfels?
Neem bij vragen of twijfel gerust contact met ons op via een contactkanaal naar keuze. We helpen u graag verder.Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Het is belangrijk dat u de premies altijd op tijd betaalt. Doet u dit niet en heeft u schade? Dan kan de verzekeringsmaatschappij in bepaalde omstandigheden weigeren de schade te betalen. Ook kan dan de verschuldigde premie gerechtelijk worden geïnd. De hieraan verbonden kosten moet u dan vaak zelf betalen.
Verwacht u niet op tijd te kunnen betalen of bent u het niet eens met de factuur? Laat het ons weten, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Wilt u liever een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft u op grond van de verzekeringsvoorwaarden recht op gehele of gedeeltelijke premieteruggave? Dan verzorgen wij namens u de contacten met de verzekeringsmaatschappij.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.U vindt uw polissen, openstaande en betaalde bedragen, en uw schademeldingen in MijnAon. In 'MijnAon' heeft u altijd en overal toegang tot uw gegevens en informatie over uw verzekeringen.
Heeft u nog geen account voor 'MjnAon'? Meldt u dan hier aan om een account aan te vragen.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Jammer dat u uw verzekering(en) wilt opzeggen. Om u beter van dienst te zijn verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager om de mogelijkheden te bespreken.
Heeft u geen vaste accountmanager en wilt u een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.
Stuur direct een bericht
Onze adviseurs staan voor u klaar om uw vragen beantwoorden.
Laat uw contactgegevens achter via het contactformulier en onze adviseurs nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Neem contact met ons op
Neem contact met ons op, op de manier die het beste bij u past. Of u nu liever belt, chat, of ons een WhatsApp-bericht stuurt, wij staan klaar om u te helpen en denken graag met u mee.

Bel met onze adviseurs
Liever telefonisch contact opnemen? Onze adviseurs helpen u graag verder. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
Twijfelt u over uw segment of staat uw segment niet in de lijst? Neem dan gerust contact met ons op via het algemene telefoonnummer 085-8888320.

Live chat
Heeft u een korte vraag of wilt u snel iets weten? Start op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur een chat met ons.
Eén van onze medewerkers reageert meestal binnen 1 minuut.
"Wegens drukte kan het zijn dat het iets langer duurt voordat wij op uw chatbericht reageren. We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen."

Heeft u een vraag of wilt u snel iets regelen? U kunt ons eenvoudig via WhatsApp bereiken.
Stuur ons een bericht op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur, en u ontvangt binnen een uur een reactie.
Let op: WhatsApp is een externe dienst van Meta. Deel hier geen vertrouwelijke of privacygevoelige informatie. Wilt u dit liever niet via WhatsApp bespreken? Gebruik dan een van onze andere contactkanalen.
Waar kunnen wij u mee helpen?
Hier vindt u alle informatie over MijnAon, onze digitale omgeving, hoe u schade kunt melden, waar u belangrijke documenten (polisvoorwaarden) kunt bekijken en hoe u een klacht of feedback kunt indienen.
